geregistreerd op:

12 December 2009

Quote
Hallo ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik heb totaal geen raad meer.

ongever 2 maanden terug zei de dokter dat ik PDS heb ( een sapastishe darm)
Ik kreeg daar medicijnen voor Duptalin.
De pijn zakte maar ik werd heel vaak misselijk , na een paar dokter bezoekjes dacht hij dat ik een maagvlies ontsteking heb.
daar kreeg ik pillen voor ( naam ff niet bij de hand iets voor me maagzuur te laten zakken)

De misselijkheid zakte ietsjes maar is nog helemaalweg.

Daar in tegen heb ik wel steets slijm problemen gekregen , laaste paar dagen krijg ik sochtens last van zo raar gevoel in me keel , net alof het schraal is , maar er zit allemaal snot in me neus en in me keel, elke keer als dan me neus ophaal , als ik wat water drink en me neus ophaal enzo verdwijn het.

maar nu heb ik ook steets als ik veel chocolade eet ( heel leuk met de feestdagen) krijg ik veel slijm in me keel en word ik misselijk ( misselijkheid is gelukkig veel lichter als eerst)

maar wat zou ik nou hebben , de dokter als er niks veranderd was een maagscopie te laten doen , maar volgens mij is het niet zo zeer me maag , ik denk meer me keel.
want heb ook 1 avond gehad dat ik moeite had met slikken , (dat ging weg door wat koud water te drinken)

wat is jullie mening er over , wat heb ik last van , want ik kom er niet over uit , en me dokter ook niet echt.

alvast bedankt

geregistreerd op:

16 December 2009

Quote
Hallo.

Zouden het geen bijwerkingen zijn van de medicijnen die je hebt gekregen??? Ervaring leert dat de bijwerkingen vaak vervelender zijn als de kwaal waar je ze voor krijgt.

Sterkte ermee

Groet
Angelique

Lees meer op Gezondheidsplein.nl over:

Misselijkheid, Pijn

Onderwerpen in dit topic

Misselijkheid, Ontsteking, Pijn

Gerelateerde onderwerpen in het forum


Zoeken op het forum




Dossiers

Dossiers Ziekenhuis.nl